2008. május 16., péntek

004# Posztózás, lábak

A következő fázis ezek után már igen könnyen ment. A játéktér felületére felvitem a ragasztót (most is a faragasztót használtam, bár utólag átgondolva ide kellett volna inkább a habszivacsragasztó, mert a sűrűbb faragasztó néhol egyenetlenül oszlott el a szivacsréteg alatt, ez azonban szerencsére nem feltűnő). Szóval a ragasztó felvitele után ráillesztettem a 0,5 cm-es szivacsot, levágtam a széléről a megmaradó részt és hagytam száradni. Amint megszáradt jöhetett rá a posztó; megrajzoltam a kört, kivágtam, a szélét visszahajtottam és a tűzőgéppel rögzítettem az asztal aljához. A könyöklő után ez már nem okozott nehézséget..:)



Az utolsó lépés a lábak felszerelése volt. A csavarbehajtóval 10 perc alatt meg is volt. Már csak a keretet kellet ráhelyezni a játéktérre és el is készültem az asztallal.:)



A kész asztal:




Összegezve: bár volt néhány probléma, amire előzetesen nem számítottam, sikerült ezeket leküzdeni. Néhány dolgot így utólag persze máshogy csinálnék: ilyen például az asztal mérete; picit nagyobbra kellett volna méreteznem, mert így 6 ember csak szűkösen fér el mellette. Vagy a könyöklő a dupla réteg szivacs miatt talán kicsit magas lett az asztal átmérőjéhez viszonyítva, valószínűleg elég lett volna a 2 cm-es habszivacs használata. De ezek csak apróságok. Talán majd a következő project... :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem lett rossz, esetleg lehetett volna egy kicsit merevebb, keményebb szivaccsal dolgozni aminek a keresztmetszete egy háromszög, aminek az elkeskenyedő része kint van, azt könnyebb bőrözni is. A lábait meg esetleg 1 masszívabb, nehezebb középsőre cserélni, h a székek jobban elférjenek. A tűzőgép gyorsabb, de én biztos kárpitosszegekkel feszítettem volna meg, azt könnyű visszaszedni.
Nem ismerem a póker etikettet, de nagyobb asztalnál lehet csinálni sörösüveg/pohártartó mélyedést is. :)

Névtelen írta...

Klassz lett az asztal, gratulálok :)

Kocsán Béla írta...

nekem is tetszik, valóban nagyobb ovális asztal célszerűbb lett volna, mert az úgy szokott lenni, hogy az ember előbb-utóbb "kinövi" az asztalt. (egyre többen szeretnének játszani) Ezzel együtt gratulálok, mert az asztalnak "hangulata" van és valahogy jobban "pókeres", mintha sima - mondjuk - ebédlő-asztalon játszana az ember

Névtelen írta...

Hát ez nem semmi.
Szinte kedvet kaptam ahhoz, hogy én is csináljak egyet magamnak.
Hát nem semmi az biztos.

És nekem van és aki megcsinálja a famunkát..:)

orpheus írta...

Köszönöm, örülök, hogy tetszik. Ha csinálni akarsz egyet csak hajrá, viszont érdemes végigolvasni előtte még néhány leírást a www.homepokertourney.com -on.

OnlinePokerJugar írta...

Helló Uraim,

Hows megy.
Hadd hogy ezt a lehetőséget, hogy bemutatkozzam, a nevem Eric és én dolgozni
a vállalat, mint stratégiai tanácsadó honlapja - örülök, hogy találkoztunk. Mint keresek
Néhány neves helyek linkcsere, így szeretném javasolni Önnek
3-utas Link csere az én sites.And vagyok benne, hogy ezt csere hasznos lesz
mindkettőnk számára igyekezett oldalunkon rangok és kereső elhelyezése.

Én nagyon várom a tárgyaláson meg hamarosan.

Köszönöm az idődet,
Eric.